Overslaan en naar de inhoud gaan

Online TV station Blue Shots van start

Vandaag is Blue Shots TV gelanceerd. Op het online tv station zijn op dit moment zes programma's te zien over ondernemen, internet,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is gelanceerd. Op het online tv station zijn op dit moment zes programma's te zien over ondernemen, internet, marketing en innovatie, in een tweewekelijkse frequentie. Het platform is een initiatief van en .

related partner content for mobile comes here

De lancering was afgelopen dinsdagavond, in de huiskamer van .

Wat is er zoal te zien op Blue shots TV: She (over vrouwelijke ondernemers, gepresenteerd door en , gesponsord door Bizner Bank), Idealize (over creativiteit, met Joris van Heukelom en gesponsord door Ilse Media), Gurus (de talkshow van en rond Boris Veldhuijzen van Zanten), Curriculum Vitae (over de mens achter diens CV) en Steam (over corporate innovation, met Han Gerrits).

Ook komt er vanaf 15 oktober een nieuwsprogramma, View the News. Dit programma wordt gemaakt samen met contentpartners die zelf hun nieuws aanleveren via de webcam. De eerste zijn Twinkle, Dutch Cowboys, InCT, Add To Favorites en Pitch View.

Ilse Media en Bizner zijn sponsors, Blue Shots praat nog met Microsoft. De internetzender kan dan een jaar programma's maken. Nico Verspaget, mede-oprichter: "Hiermee creëren we ruimte om geconcentreerd aan het werk te gaan en het succes van Blue Shots te bewijzen. We praten inmiddels met meerdere partijen met eigen online tv plannen die aan willen sluiten op Blue Shots platform en daarnaast hebben we zelf nog veel ideeën voor nieuwe programma's die we de komende periode zullen lanceren."

Daarnaast is er de intentie dat nog dit jaar alle programma's van Blue Shots worden gedistribueerd via UPC Digitaal. Ronnie Overgoor: "Tot nu toe hebben we ons primair op internet als distributiekanaal gefocust en niet op 'televisie'. Maar we zien meer en meer 'on demand' kanalen ontstaan die niet meer kunnen worden gezien als traditionele televisie. We willen erg graag ook via dit soort kanalen onze content gaan distribueren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in