Overslaan en naar de inhoud gaan

Online consumentenbestedingen 1,24 miljard

De markt voor online consumentenbestedingen in Nederland is in 2003 gestegen naar een totale omzet van 1,24 miljard euro. Dat is een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De markt voor online verkopen groeit nog steeds substantieel sterker in vergelijking met de reguliere detailhandelsverkopen. De groei van de totale Nederlandse detailhandelomzet in dezelfde periode was zelfs negatief en bedroeg volgends het CBS in 2003 ‒3 procent. Het aandeel van de totale online verkopen in 2003 ten opzichte van de totale Nederlandse detailhandelomzet stijgt van 1,2 naar 1,67 procent.

De groei van de online shopping markt is enerzijds te danken aan een stijging van het aantal online kopers dat in 2003 iets online heeft gekocht en anderzijds aan een forse stijging van het gemiddeld besteed bedrag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in