Nutricia gaat Woezel & Pip inzetten
Nutricia gaat samenwerken met kindermerk Woezel & Pip.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat Woezel & Pip groente aantrekkelijker maken voor kinderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit naar aanleiding van een onderzoek van Nutricia waaruit bleek dat 70 procent van de één-/driejarigen onvoldoende groente eet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWoezel & Pip zullen drie jaar lang op de Olvarit groente- en fruitpeuterproducten staan. De campagne bestaat uit verschillende elementen: een website met recepten en speelse ‘groente-ideeën en -activiteiten’ voor ouders. Voor kinderdagverblijven is er een educatief pakket.
In september 2013 gaat de campagne van start en zijn Olvarit-producten met Woezel & Pip te koop.
Bron: Innofood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid