Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: Moet ING wachten met het schrappen van Postbank?

Na anderhalf jaar zwoegen is het dan eindelijk zo ver: deze maanden rondt ING de integratie van de Postbank af.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf januari 2009 vallen alle Postbankactiviteiten immers onder de naam ING, zo kondigde men in mei 2007 al aan.

related partner content for mobile comes here

Maar ondertussen is er veel veranderd. De financiële crisis zorgde bijna voor het failliet van Fortis, en het lot van het IJslandse Icesave was afgelopen week het gesprek van de dag.

Nederlanders kiezen massaal voor de zekerheid van lokale banken als Rabobank, maar ook Postbank. Internationale bankconstructies worden gewantrouwd.

Is het dan dus wel zo'n goed idee om het oude vertrouwde merk Postbank deze maanden te laten opgaan in het 'internationalere' ING?

Een jaar geleden noemde ING als redenen voor de integratie een 'verbetering van de dienstverlening' en 'kostenbeheersing'. Maar zijn deze redenen nog wel relevant als de klant het vertrouwen mist?

Wat denkt u, moet ING in deze roerige tijden nog even wachten met het schrappen van het merk Postbank, of moet de integratie gewoon doorgaan, zoals gepland?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in