Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale Nederlanden met nieuwe website

Verzekeraar Nationale-Nederlanden heeft een vernieuwde website gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verzekeraar Nationale-Nederlanden heeft een gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Een belangrijke doelstelling van de vernieuwde website is het vergroten van de gebruiksvriendelijkheid. het is de bedoeling dat de bezoekers van de website nu bij elke fase van oriëntatie op financiële producten en diensten worden ondersteund.

Een functionaliteit binnen GX WebManager die deze doelstelling ondersteunt is Personalisatie, zodat de bezoeker 'herkend' wordt door het systeem en content op maat te zien krijgt. Nieuw zijn ook de leadgeneratietools, bijvoorbeeld toegepast bij de rentewijzer en de maximale hypotheek berekening. De website moet nu ook beter te vinden zijn via zoekmachines door de toepassing van Search Engine Friendly urls.

Naast GX heeft Nationale-Nederlanden ook samengewerkt met Kruit, verantwoordelijk voor de vormgeving, search engine mediabureau Checkit en Entopic, verantwoordelijk voor de content.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in