Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Gesprek kiest voor E Power

E Power gaat de sales doen voor de nieuwe multimediale tv-zender Het Gesprek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit hebben de directeuren van de bedrijven, Ruud Hendriks (Het Gesprek) en Jan Lagrouw (E Power), bekendgemaakt. Het Gesprek heeft voor E Power gekozen, omdat het bedrijf gespecialiseerd is in de verkoop van advertentieruimte op het internet en via haar zusterorganisatie CRN al een stevige positie op de radiomarkt heeft verworven.

related partner content for mobile comes here

Ruud Hendriks: ‘Het Gesprek heeft behoefte aan een salesorganisatie die vernieuwend denkt, snel kan handelen en ons op nummer één plaatst. Anders dan traditionele partijen in de televisiewereld, weet E Power wat adverteerders in een digitale omgeving willen.’

Jan Lagrouw: ‘Het Gesprek creëert een geweldig umfeld want de programma’s gaan echt ergens over. Degenen die Het Gesprek op televisie en internet gaan volgen, doen dat weloverwogen en kijken aandachtig.’
Het Gesprek zendt vanaf 2 oktober non-stop interviews en debatten uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in