Het Gesprek kiest voor E Power


Dit hebben de directeuren van de bedrijven, Ruud Hendriks (Het Gesprek) en Jan Lagrouw (E Power), bekendgemaakt. Het Gesprek heeft voor E Power gekozen, omdat het bedrijf gespecialiseerd is in de verkoop van advertentieruimte op het internet en via haar zusterorganisatie CRN al een stevige positie op de radiomarkt heeft verworven.
Ruud Hendriks: ‘Het Gesprek heeft behoefte aan een salesorganisatie die vernieuwend denkt, snel kan handelen en ons op nummer één plaatst. Anders dan traditionele partijen in de televisiewereld, weet E Power wat adverteerders in een digitale omgeving willen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Jan Lagrouw: ‘Het Gesprek creëert een geweldig umfeld want de programma’s gaan echt ergens over. Degenen die Het Gesprek op televisie en internet gaan volgen, doen dat weloverwogen en kijken aandachtig.’
Het Gesprek zendt vanaf 2 oktober non-stop interviews en debatten uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid