Motomedia wil met automotive netwerk automobilisten ook onderweg bereiken


[PERSBERICHT]
Adverteerders kunnen nu 300.000 automobilisten ook tijdens het rijden door gerichte communicatie bereiken. Mobile advertising
Jeroen Rutte, General Manager van Motomedia: “Mobiel (smartphone en tablet) is een enorme groeimarkt. Als online automotive specialist is de flitsapplicatie een ideale aanvulling op het portfolio van 5 apps en 5 mobiele sites. Motomedia realiseerde vorig jaar, ondanks een dalende automotive markt, een forse omzetstijging. Met Flitsmeister kunnen we verder groeien en nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van mobile advertising, zoals tailor-made informatie en location based advertising. Hierdoor kan tevens een koppeling worden gemaakt met outdoor campagnes.”
Actieve community
Met 300.000 unieke gebruikers per maand is Flitsmeister in Nederland een van de grootste automotive gerelateerde applicaties. Naast actuele flits- en file-informatie, genereert de app ook alerts waarmee gebruikers onderweg worden gewaarschuwd voor naderende flitscontroles. Flitsmeister onderscheidt zich van andere flitsapplicaties door de actieve community van gebruikers. Hierdoor zijn de data van alle flitsers zeer actueel.
Automotive specialisme“Flitsmeister is in 2010 gelanceerd en is voor automobilisten momenteel de meest complete applicatie voor onderweg. Motomedia is door het automotive specialisme een logische partner voor de commerciële exploitatie van de populaire app. Motomedia kan binnen het automotive umfeld alle doelgroepen op creatieve en effectieve wijze bereiken”, aldus Rick Waalders en Sjoerd Perfors, oprichters van Flitsmeister.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid