Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen op MARCOM14: Annemieke Kievit (Edelman)

Aan de hand van de Trust Barometer geeft Annemieke inzichten in waarom vertrouwen zo belangrijk is en hoe je het als merk kunt bouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Edelman doet jaarlijks onderzoek naar het vertrouwen dat opinieleiders en het algemene publiek hebben in overheden, bedrijfsleven, media en ngo’s. Deze Trust Barometer valideert hoe belangrijk vertrouwen is voor een gezonde bedrijfsvoering. Een gebrek aan vertrouwen in je bedrijf of CEO heeft een negatieve impact op de verkoop van producten/diensten, aanbevelingen door derden en je aantrekkelijkheid als werkgever. Aan de hand van de Trust Barometer geeft Annemieke inzichten in waarom vertrouwen zo belangrijk is en hoe je het als merk kunt bouwen.

related partner content for mobile comes here

Over Annemieke Kievit en Edelman
Annemieke is General Manager en een van de oprichters van Edelman Amsterdam. Edelman is zowel in Nederland als wereldwijd het grootste onafhankelijke PR-bureau, met 67 vestigingen en in totaal 4.800 mensen in Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Azië. Vanuit het kantoor op de Zuidas stuurt Annemieke ruim zeventig professionals aan, verdeeld over zes gespecialiseerde teams: Corporate, Consumer Brands, Health, Technology, Digital en ArtLab. Edelman is expert op het gebied van reputatiemanagement, het bouwen van vertrouwen in merken en is sterk in het creëren, plannen en uitvoeren van 360° marketingcommunicatieprogramma’s voor (inter)nationale bedrijven en organisaties. Via het geïntegreerde  heeft Edelman lokaal en internationaal veel expertise in huis op het gebied van online communicatie en social media. 

Annemieke heeft meer dan 20 jaar ervaring  verspreid over het volledige PR-spectrum. Haar expertises liggen op het vlak van corporate communicatie, reputatie- en issuemanagement, crisismanagement, MVO en merkpositionering. Naast de dagelijkse leiding is Annemieke strategisch en creatief betrokken bij belangrijke Europese en internationale accounts, zoals Starbucks, Heineken, Shell en C&A. Intern is zij aangesloten bij verschillende wereldwijde commissies (waaronder de innovatie- en crisiscommissie) en stuurt zij in Europa het wereldwijde Edelman-vrouwennetwerk aan.

Annemieke Kievit spreekt dinsdag om 13.40 uur op de Adfo Mainstage op de 

Nog niet inschreven voor de MARCOM? Vandaag is de laatste dag dat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in