Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft Advertising brengt 18 miljard dollar binnen, topvrouw Kya Sainsbury-Carter blikt vooruit

Een exclusief interview over de groei van Microsoft Advertising en focus op CTV en artificiële intelligentie.
Kya Sainsbury-Carter
Kya Sainsbury-Carter
© Afbeelding: aangeleverd
Kya Sainsbury-Carter
Kya Sainsbury-Carter
© Afbeelding: aangeleverd

De wereldwijde advertentietak van Microsoft bracht vorig jaar achttien miljard dollar in het laatje, onder meer dankzij het eigen LinkedIn, samenwerkingen zoals met Netflix en uitbreiding van zijn eigen digitale advertentieplatform. En Microsoft wil doorgroeien op deze markt, vertelt topvrouw Kya Sainsbury-Carter in een exclusief interview met Adformatie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in