Marktplaats voor creatie BootB naar Nederland
Nederland wordt ook de eerste plek waar BootB fysiek van start gaat. ‘Nederland staat immers bekend om haar innovatie, vrijheid, design en open benadering van nieuwe ideeën’, zegt Steven ter Horst, partner BootB.
Het bedrijf is ontstaan in Silicon Valley en geeft merkeigenaren goedkoop en snel toegang tot creatieve talenten over de hele wereld. BootB noemt zichzelf een ‘online pitching engine’ en heeft een eigen crowdsourcing model ontwikkeld. Creatieve talenten, waar ook ter wereld, kunnen daarmee inschrijven op briefings van grote opdrachtgevers. Bekende merken als Auchan, Clearasil, Disney, EMI Music, Ferrero, Unicef, Lego, Peugeot en 20th Century Fox zijn al in zee gegaan met BootB.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaTer Horst: ‘Nederland is de eerste locale markt waar wij ons specifiek op gaan richten. Het concept van BootB is er op gebaseerd dat merkeigenaren, reclamebureaus en creatieve talenten heel gemakkelijk met elkaar in contact kunnen komen. Merkeigenaren publiceren hun briefings online en creatieven kunnen daarop reageren met één of meer ideeën. De merkeigenaar betaalt het budget direct aan de ontwerper van het door hem gekozen idee.'
BootB zegt geschikt te zijn voor alle denkbare vormen van communicatie en promotie. Het bedrijf werkt in 14 talen en er zijn al ruim 12.700 creatieve ontwerpers geregistreerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid