Nederland 1 op 19,9 pct in week 22
Nederland 1 had afgelopen week een aandeel van 19,9 pct (tijdvak 18.00-24.00/6+) en was daarmee wederom marktleider.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 kwam uit op 15,5 procent en SBS 6 had 12,7 procent. De drie publieke zenders hadden samen een marktaandeel van 34,7 procent, RTL scoorde met zijn vier zenders 28,0 procent en de drie SBS-zenders kwamen uit op 22,5 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was de Champions League finale tussen Barcelona en Manchester United met 2.535.000 kijkers, gevolgd door Spoorloos met 1.956.000 en het NOS Journaal van 20.00 uur op dinsdag met 1.730.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid