Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandelen publieke zenders gedaald

De publieke omroep deed het in week 44 minder goed dan in de week ervoor. Ze behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Best bekeken programma werd wel Studio Sport (gisteravond) met 2,6 miljoen kijkers. Daarmee werd Domino Day van SBS6 verslagen (2,4 miljoen kijkers).

related partner content for mobile comes here

De commerciële zenders kwamen gezamenlijk uit op een aandeel van 45 procent, precies gelijk aan week 43. RTL4 behaalde 16 procent, RTL5 3 en Veronica 9 procent. SBS6 scoorde goed (onder meer dankzij de dominostenen) met 13 procent. Net5 had een aandeel van 5 procent, Fox bleef steken op een marktaandeel van 2 procent.

De gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in