Kabinet is voorstander reclame per e-mail
Het kabinet juicht het verspreiden van reclame via e-mail toe. Wel zijn enkele regels noodzakelijk, maar de mogelijkheden moeten niet…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat schrijft minister Jorritsma van Economische Zaken in antwoord op vragen van Tweede-Kamerlid Bakker (D66). “In het algemeen kan gesteld worden dat commerciële reclame een stuwende rol speelt bij de ontwikkeling van het internet", aldus Jorritsma. Bakker stelde zijn vragen naar aanleiding van een door de marketingbranche in het leven geroepen code. Deze houdt in dat het ongevraagd versturen van reclame naar e-mailadressen binnen bepaalde regels is toegestaan. Volgens Jorritsma bieden de Europese en Nederlandse wetten ruimte voor de branche om zelf regels te maken. Ze is voorstander van ‘zelfregulering’. Dat wil niet zeggen dat lukraak e-mailadressen mogen worden overspoeld met reclame.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid