Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingprijs voor verzekeraars

Welke verzekeraar met de meest innovatieve en/of succesvolle marketingactie wint de Financial Marketing Award?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs wordt op 11 december 2003 uitgereikt tijdens de negende Nationale Dag Verzekerings Marketing, georganiseerd door het vakblad VVP, weekblad voor financiële dienstverleners.
De prijs is voor de verzekeraar met een marketingactie die effectief, creatief en innovatief is. De Award wordt toegekend door een onafhankelijke jury, met Hans Kasper (Universiteit van Maastricht), Heleen de Heer (Aegon Pensioen&Advies), Michael Koutstaal (ING Divisie Intermediair), Theo van Duivenbode (ex-Stad Rotterdam) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing).

related partner content for mobile comes here

Iedere marketeer uit de verzekeringswereld wordt opgeroepen om zijn case (met informatie over doelgroep, actie en resultaten) in te sturen naar: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in