Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing automation-bedrijven Ematters en RapidSugar gaan verder als twee merken onder één dak

De bedrijven zeggen 'volledig aanvullend aan elkaar' te zijn.
e-mail marketing
© Afbeelding: Shutterstock
e-mail marketing
© Afbeelding: Shutterstock

Ematters en RapidSugar, twee bedrijven op het gebied van marketing automation, gaan verder als twee merken onder één dak. De merken blijven onafhankelijk opereren en bundelen de krachten 'daar waar de klant die behoefte heeft.' Samen verder gaan als aparte merken kan volgens de partijen omdat Ematters de strategische data beheerst en RapidSugar creatieve en technische invulling kan geven aan omnichannelcampagnes.

related partner content for mobile comes here

Onderscheiden van grote spelers

Wouter Theijsmeijer, oprichter en eigenaar van Ematters, zegt dat zijn bedrijf 'volledig aanvullend' is op RapidSugar. 'Daar waar wij onze expertise hebben in het ontwikkelen en orchestreren van datastrategie en customer journey, ligt de ervaring van RapidSugar met name in concept, creatie en de technische ontwikkeling. Hiermee zijn we in staat de strategie meer impact te geven door een goed doordachte creatieve invulling van campagnes en activaties.'

Volgens Jordi Griffioen, directeur van RapidSugar, zit er 'geen enkele' overlap in huidige klanten met Ematters. Hij zegt dat beide bedrijven hun klanten een breder pakket van diensten kunnen aanbieden en dat het aan de klant is om hier eventueel iets mee te doen. 'Er is geen sprake van zogenaamde gedwongen winkelnering, we blijven onze klanten servicen zoals ze gewend zijn.'

Door samen te gaan, willen Ematters en RapidSugar zich blijven onderscheiden met een combinatie van flexibiliteit en professionaliteit. 'Met name ten opzichte van de grote spelers in de markt', sluit Jeroen de Graaf als ceo van Ematters af.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in