Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers optimistischer over budget

Marketeers worden wat optimistischer over de toekomst, aldus Warc.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit Warc’s , een onderzoek onder 1295 senior marketeers, komt onder andere naar voren dat marketeers verwachten meer te besteden te hebben.

related partner content for mobile comes here

Het onderdeel ‘marketinguitgaven’ eindigt in de global index op 48 punten in september, en dat is meer dan de 46,1 punten in augustus. Volgens Warc een teken dat marketeers voorzichtig optimistisch zijn over hun budgetten volgend jaar. Toch is 48 punten nog steeds minder dan de benchmark van 50. En dat komt met name door de lage cijfers in Europa: 44,8 punten (40,9 in augustus). In de VS blijft de index staan op 53,5, Azie gaat van 46 naar 49,1 punten.

Gemiddeld gezien zorgt internet voor de meeste groei binnen marketing, met een index van 74 punten. Mobile telt 67,2 punten. Televisie doet het iets beter, een stijging van 46,2 naar 47,2 punten. Pers zag ook een stijging, met 2,3 punten naar 35,3.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in