Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolein Scheeringa naar Dynamis Vastgoedconsultants en Makelaars

Haar functie is marketing- en communicatiemanager en ze is op 7 juli begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marjolein Scheeringa is verantwoordelijk voor het marketing- en communicatiebeleid van Dynamis en voor de uitvoering hiervan. Ook het organiseren van events, zoals het jaarlijkse Sprekende Cijfers Symposium, en deelname aan vakbeurzen, is onderdeel van de functie.

related partner content for mobile comes here

Tot voor kort was Scheeringa specialist marketing en communicatie bij CAH Vilentum Hogeschool en marketing- en communicatiemedewerker bij het Groenhorst College in Almere.

Scheeringa behaalde in 2010 haar bachelor communicatie aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden en volgde tevens de Nationale Opleiding MediaCoach.

Monique Tetteroo, directeur Dynamis: ‘Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van sociale media en andere technologieën maken een marketing- en communicatiemanager in het team van Dynamis onmisbaar. In onze nieuwe marketingstrategie staat kennisdelen en praten in plaatjes centraal. Met de komst van Marjolein willen wij hier meer verdieping aan geven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in