Overslaan en naar de inhoud gaan

Marine wint prijzen in Nashville

De Koninklijke Marine is in Nashville vier keer beloond voor haar arbeidsmarktcommunicatie op de uitreiking van de Creative Excellence…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De marine werd ook bekroond voor haar tv-commercials en een mariniersposter in de subcategorie ‘Best Non-Print Promotional’ en ‘Best Print Promotional’. De Koninklijke Landmacht ontving de eerste prijs in de subcategorie ‘Best Multimedia Campaign’.

related partner content for mobile comes here

De Creative Excellence Awards in de Verenigde Staten zijn vergelijkbaar met de Nederlandse Magneetuitreiking van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP). In de categorie Global Communications mogen bureaus van buiten de Verenigde Staten campagnes insturen voor diverse categorieën binnen de arbeidsmarktcommunicatie. Iedere categorie (print publication ad, print promotion, non print promotion, online media en multimedia campaign) kent een eerste, tweede en derde prijs.

alle uitingen in de campagne van de Koninklijke Marine zijn bedacht en geproduceerd door ACA/JES communicatie.

Op de foto: Onno Gout (ACA/JES communicatie) en Luitenant ter zee Bas van den Akker (Koninklijke Marine).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in