Marine wint prijzen in Nashville
De marine werd ook bekroond voor haar tv-commercials en een mariniersposter in de subcategorie ‘Best Non-Print Promotional’ en ‘Best Print Promotional’. De Koninklijke Landmacht ontving de eerste prijs in de subcategorie ‘Best Multimedia Campaign’.
De Creative Excellence Awards in de Verenigde Staten zijn vergelijkbaar met de Nederlandse Magneetuitreiking van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP). In de categorie Global Communications mogen bureaus van buiten de Verenigde Staten campagnes insturen voor diverse categorieën binnen de arbeidsmarktcommunicatie. Iedere categorie (print publication ad, print promotion, non print promotion, online media en multimedia campaign) kent een eerste, tweede en derde prijs.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisalle uitingen in de campagne van de Koninklijke Marine zijn bedacht en geproduceerd door ACA/JES communicatie.
Op de foto: Onno Gout (ACA/JES communicatie) en Luitenant ter zee Bas van den Akker (Koninklijke Marine).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid