Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Duijndam gaat eBuddy helpen groeien

Marc Duijndam, voormalig directeur Google Benelux, gaat het Nederlandse bedrijf internetbedrijf eBuddy begeleiden bij de verdere groei van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marc Duijndam, voormalig directeur Google Benelux, gaat het Nederlandse bedrijf internetbedrijf begeleiden bij de verdere groei van het bedrijf. Hij wordt er stratregisch adviseur.

related partner content for mobile comes here

Duijndam doet dat via het bedrijf Greenhouse Innovations, dat hij samen met Sander Andreae is begonnen.
Dit bedrijf is ook voor een klein deel aandeelhouder in eBuddy.

Met eBuddy kunnen gebruikers via het web op verschillende plekken inloggen om te chatten, zonder daarvoor een programma te hoeven installeren.

Het gaat goed met eBuddy: in het FD worden bezoekersaantallen genoemd van 14 miljoen per maand, de mobiele toepassing van eBuddy is inmiddels 6 miljoen keer gedownload. Twee investeerders, Prima Technology Ventures em Lowland Capital Partners, stopten al miljoenen euro's in het bedrijf.

eBuddy zegt een tienmaal hogere omzet en meer gebruikers te hebben dan zijn grootste concurrent, het Amerikaanse . Maar Meebo heeft in de VS wel het grootste marktaandeel. En daar moet Duijndam dus verandering in gaan brengen.

(bron: FD)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in