Overslaan en naar de inhoud gaan

Leendert den Hollander wordt cmo Findus Group

Leendert den Hollander, nummer 7 op de lijst van de 100 beste marketeers van Nederland (2009), vertrekt bij Procter & Gamble en wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leendert den Hollander, nummer 7 op de lijst van de 100 beste marketeers van Nederland (2009), vertrekt bij Procter & Gamble en wordt cmo bij diepvriesfabrikant .

related partner content for mobile comes here

Findus Group zet hiermee de marketing hoger op zijn agenda, de functie van cmo is nieuw.

Leendert den Hollander (40) was 15 jaar lang werkzaam bij Procter & Gamble, zijn laatste functie was marketingdirecteur West-Europa voor home care (schoonmaakmiddelen). Hij was global category leader home care.

Den Hollander is niet de eerste Procter & Gamble-man die naar Findus overstapt.
Henk Spoon ging hem voor en was tijdlang head of marketing and product innovation bij Findus. Voormalige Findus-baas Carel van Bemmelen kwam ook bij Procter & Gamble vandaan.

Theo van Vugt sprak Den Hollander eind vorig jaar voor Tijdschrift voor Marketing over ROI in marketing. Hij zei over ROI: ‘ ROI is de strategie van het slim inzetten van investeringen met een hoge return. Het hele idee om elk jaar meer te vragen voor marketing is niet reëel. Omdat je dingen leert zijn er altijd efficiencyvoordelen te halen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in