Overslaan en naar de inhoud gaan

L’Oréal op flirttoer met adverteren in datingapp Happn

Het merk wil vernieuwend uit de hoek komen in een stagnerende mascaramarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

L’Oréal Nederland en datingapp Happn zijn een samenwerking aangegaan om de mascara L’Oreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll te lanceren. Happn is een dating app die zich richt op het matchen van gebruikers die op dezelfde locatie zijn geweest. De match tussen Happn en de mascara van L’Oréal was een logische, het gemeenschappelijke domein van de datingapp en de mascara is ‘flirten’.

related partner content for mobile comes here

Vernieuwend
Anouk Lokhorst, business leader cosmetics bij L’Oréal Nederland, zegt in een toelichting dat de lancering van Mega Volume Miss Baby Roll één van de grootse mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris is. ‘We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatie-uitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. De nieuwe mascara is een veelbelovende innovatie die voor extra veel volume en een perfecte krul in je wimpers zorgt, met een vrolijke flirty look als resultaat.’

Tijdens het flirten
Lokhorst vond in Happn de perfecte match om deze look tot leven te wekken op een moment waarop het daadwerkelijk relevant is voor de doelgroep. ‘Namelijk tijdens het flirten. Wij zijn trots om als eerste adverteerder in Nederland een samenwerking op te mogen zetten met Happn en verwachten een impactvolle campagne uit te rollen die een positief sentiment oproept bij de gebruikers.’

Bureaus
De campagne kwam tot stand in samenwerking met Zenith, onderdeel van Publicis ONE Nederland en McCann Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in