Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN laat winkelend publiek 'All Inclusive' ervaren

Gewapend met RFID-polsbandjes konden shoppers 'unieke abri's' activeren. Om een doosje macarons te scoren bijvoorbeeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN belooft nieuwe klanten tijdens de All Inclusive weken heel veel extra’s. Om de mensen alvast aan dit exclusieve gevoel te laten wennen kon er op zaterdag 20 september een dag All Inclusive worden gewinkeld. In 5 spectacular abri’s rondom het Rokin, Amsterdam werd het winkelend publiek in de watten gelegd. Promoteams deelden All Inclusive-polsbandjes uit, voorzien van RFID-chip, om de verschillende abri’s mee te activeren.

related partner content for mobile comes here

Bij die abri&;s konden bijvoorbeeld luikjes worden geopend voor 3 macarons. Bij de abri daarna kwam een persoonlijke piccolo je tassen voor je dragen. Andere tractaties waren een drankje, een voetenmassage of een privé-chauffeur.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

KPN ALL INCLUSIVE WINKELEN- CREDITS
Opdrachtgever: KPN
Verantwoordelijk: Yvette Belt-Beekman, Miemie Man, Roema Rambhadjan
Bureau: N=5
Creatie: Paul Bakker, Hans Bolleurs, Olaf van der Geld
Design: Chris van der Werff
Animatie: Renoud Netjes
Strategie: Bastiaan Weers, Vincent Seeber
Productie: Casper Reus, Tisha Hoppenbrouwers, Jasper Baartmans
Account: Maurice Gillissen, Anouk Zink
Technische realisatie: Steve Stomp
JCDecaux: Marc van Amerongen
Camera: Paul Keur, Meike Plant
Coopr: Talitha Dirkzwager, Rachel de Koning
Juice Promotions: Sam Bremer, Lotte Galle

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in