Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Channel daagt kijker uit met 25 micro-challenges

Ter ere van het 25-jarige bestaan in Nederland komt Discovery Channel met een marketingcampagne waarbij de zender kijkers uitdaagt hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een belangrijk onderdeel van deze campagne is een aantal films waarin Discovery-persoonlijkheden de kijker vertellen hoe zij hun wereld hebben vergroot en hoe zij andere mensen hierbij helpen.

Ook wordt de kijker uitgedaagd met 25 micro-challenges. Op discovery.nl staan alle uitdagingen benoemd, enkele voorbeelden zijn: ‘Vind goud’, ‘Ren je eigen obstacle run’, of ‘Vang je eigen voedsel’. Kijkers maken door deelname onder andere kans op een sneeuwscootersafari in Lapland.

Alco de Jong, VP Country Manager Discovery Networks Benelux: ‘Make your World Bigger belichaamt het DNA van Discovery. Door onze presentatoren te vragen wat hen motiveert, hopen we onze kijkers te inspireren om hun horizon zelf te verbreden.’

related partner content for mobile comes here


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in