Overslaan en naar de inhoud gaan

Koopmans krijgt update logo en verpakkingen

SoGood heeft het logo en de verpakking van Koopmans een restyle gegeven. Het Haarlems designbureau kreeg de opdracht ‘door middel van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koopmans concentreert zich op de traditionele Hollandse bakproducten zoals appeltaart, cake, pannenkoeken en oliebollen. Geertjan Vorstenbosch, marketing manager bij Dr. Oetker Nederland: ‘De laatste 10 jaar is er slechts een geringe aanpassing gedaan aan de verpakkingen. Dat is op zich geen probleem, want de gebruikersgroep is heel erg merkentrouw en zit op zich niet op een verandering te wachten. Maar door het groeiende assortiment was het moeilijker geworden het juiste product te vinden.’

Edwin Visser, directeur van SoGood: ‘Deze case zet je weer even met beide benen op de grond. Het merk is niet alleen van de eigenaar, maar ook van de consument. We kregen het verzoek om door middel van een kleine stap de verpakkingen te verbeteren, zonder aantasting van het vertrouwde Koopmans gevoel. Een krachtiger logo, meer rust in de verpakking en betere fotografie hebben de gewenste verandering gebracht.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in