JWT International lanceert Europese Puma-campagne


Het idee achter de campagne: alle atleten trainen hard, alleen echte Puma-atleten vertrouwen daarnaast ook op hun intuïtie. En dat maakt ze de beste sporters van de wereld. Puma triggert de sporter die primair reageert en alles op alles zet om te winnen: ‘If you’re not first, you’re last.’
Het centrale campagne-idee is bedacht door JWT New York, de Europese campagne is ontwikkeld door JWT International in Amsterdam. De aftrap met de eerste uitingen met lokale sporthelden (zoals: Falcao, Fernanda Brandao en Lena) zijn gemaakt voor Scandinavië, Duitsland en Frankrijk. Andere Europese landen volgen snel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits Europese campagne:
Bureau: JWT International
Executive creative director: Ian Thomas
Creatie: Andrew Duncan, Max Gershfield, Fanny Eig.
Account: Carine van der Heijden, Veronika Yukalova, Julia Krumland
Fotografie: Ruud Baan
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid