Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT International lanceert Europese Puma-campagne

Het karakter van beroemde atleten staat centraal in de nieuwe internationale campagne '#ForeverFaster' van Puma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee achter de campagne: alle atleten trainen hard, alleen echte Puma-atleten vertrouwen daarnaast ook op hun intuïtie. En dat maakt ze de beste sporters van de wereld. Puma triggert de sporter die primair reageert en alles op alles zet om te winnen: ‘If you’re not first, you’re last.’

related partner content for mobile comes here

Het centrale campagne-idee is bedacht door JWT New York, de Europese campagne is ontwikkeld door JWT International in Amsterdam. De aftrap met de eerste uitingen met lokale sporthelden (zoals: Falcao, Fernanda Brandao en Lena) zijn gemaakt voor Scandinavië, Duitsland en Frankrijk. Andere Europese landen volgen snel.

Credits Europese campagne:

Bureau: JWT International

Executive creative director: Ian Thomas

Creatie: Andrew Duncan, Max Gershfield, Fanny Eig.

Account: Carine van der Heijden, Veronika Yukalova, Julia Krumland

Fotografie: Ruud Baan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in