John de Mol investeert in Thed Lenssen


Spotzer Media Group heeft Cyrte Investments weten aan te trekken als investeerder. Spotzer noemt zich het eerste wereldwijde, online reclamebureau dat zich tot taak stelt reclamefilms snel, betaalbaar en doelgroepgericht te maken. Thed Lenssen is nauw bij Spotzer betrokken.
Cyrte Investments is gevestigd in Naarden en de opvolger van Talpa Capital. De Mol voert het bedrijf aan met 70 procent, NIB Capital nam eerder 25 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn juni 2006 berichtten we voor het eerst over Spotzer, maar negen maanden later is er nog altijd niets concreet van deze beoogde marktplaats voor reclamespots.
Spotzer staat op het punt om zijn mondiale reclamediensten via de website met een 'sterk verkoopteam' op de markt te brengen, heet het nu. Op de website staat een alfaversie maar veel plekken zijn nog niet ingevuld, wat een beetje slordig overkomt.
Maar John de Mol gaat niet over één nacht ijs.
Spotzer ziet hij wel zitten: tegen lage prijzen kunnen klanten kant en klare reclamefilms van 'heel hoge kwaliteit' personaliseren en licentiëren. Vervolgens helpt Spotzer met het plannen en inkopen van doelgroepgerichte zendtijd op televisie, websites, narrowcasting-netwerken, mobiele telefoons en andere mobiele apparaten, zoals mp3-spelers. Zou het gaan werken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid