Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Driessen vertrekt bij Aegon

Jan Driessen heeft besloten Aegon aan het eind van dit jaar te verlaten. De directeur communicatie vindt het tijd voor een nieuwe fase in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Driessen verlaat de verzekeraar eind 2013. Hij is dan bijna 14 jaar lang verantwoordelijk geweest voor alle communicatie van Aegon Nederland. Hij is ook voorzitter van de Bond van Adverteerders, BVA.

related partner content for mobile comes here

Driessen: ´Het waren boeiende, leerzame en buitengewone jaren. En ik geniet nog dagelijks van die uitzonderlijke baan. De vraag die ik mezelf echter heb gesteld, luidt: 'Waar krijg ik op mijn 67ste spijt van? Welke droom heb ik dan niet gerealiseerd?’ Ik dank daarom Aegon voor het in mij gestelde vertrouwen, ook en vooral gedurende de vele spannende momenten, ik dank mijn medewerkers voor hun loyaliteit maar gelukkig ook kritische grondhouding en ik dank alle relaties, bureaus en journalisten voor de altijd persoonlijk plezierige samenwerking. Aegon is door jullie bijdragen in die jaren echt een beter klantbedrijf geworden. Het is daarom niet makkelijk om de hechte, dierbare en gerieflijke banden te verbreken, maar ik voel dat het moet, de onrust drijft mij voort. Het wordt tijd voor eigen ondernemerschap.'

Aegon ceo Marco Keim: ´Aan alle goede dingen komt een eind. Ik ben blij dat Jan tot einde van het jaar in dienst blijft en heeft aangeboden om voor een goede overdracht zorg te dragen. Dit onderstreept Jan ook als de persoon die ik heb leren kennen. Ik ben hem zeer dankbaar voor hetgeen hij voor Aegon heeft betekend.´

Het komende halfjaar gebruikt Driessen om de lopende projecten en campagnes af te handelen en over te dragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in