Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Investering in CRM sneller terug te verdienen’

Bedrijven die kostbare CRM-systemen implementeren kunnen hun investering sneller terugverdienen wanneer zij kiezen voor een duidelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omdat bedrijven zelf niet hun handen willen branden aan CRM, is er een mooie toekomst weggelegd voor gespecialiseerde CRM-bedrijven die zich richten op verkoop en onderhoud, zegt onderzoeksbureau IDC. Om angst en cynisme onder potentiële klanten tegen te gaan, adviseert IDC de CRM-verkopers duidelijk aan te geven waar de return on investment ligt, succesvolle implementaties bij andere klanten op de voet te volgen en een ‘big bang’ benadering van CRM te voorkomen. ‘Ook tijdens de implementatie van het CRM-systeem zal nauwkeurig en voortdurend moeten worden gekeken naar de rendabiliteit van de parameters’, zegt Rasika Versleijen, senior analist van de IDC European CRM Services research.

related partner content for mobile comes here

De analist heeft hoge verwachtingen van toekomstige mobiele CRM-oplossingen. ‘Maar dan moet de technologie in staat zijn volledig te voldoen aan de verwachtingen van de klant’, voegt zij daaraan toe.In 2001 werd in Europa 7,2 miljard euro uitgegeven aan CRM. In 2006 is dat 17,6 miljard, verwacht IDC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in