Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijfsleven lief voor kinderen

Het bedrijfsleven steunt graag fondsen die strijden voor het welzijn van kinderen. Dit blijkt uit het onderzoek ‘Charitatief gedrag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het verstrekken van geld gebeurt niet geheel belangeloos. Het onderzoek toont aan dat er bij de vrijgevigheid toch een link wordt gelegd met tegenprestaties. Verder wordt belangrijk gevonden in hoeverre een instelling is gerelateerd aan de branche waarin de gulle gever opereert en er is een voorkeur voor specifieke projecten. Juist de kindgerelateerde fondsen scoren daarbij ohog. Het gaat vooral om het Ronald McDonald Kinderfonds, Cliniclowns, Nederlands Jeugdfonds Jantje Beton en in mindere mate Unicef.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in