Bedrijfsleven lief voor kinderen
Het bedrijfsleven steunt graag fondsen die strijden voor het welzijn van kinderen. Dit blijkt uit het onderzoek ‘Charitatief gedrag…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het verstrekken van geld gebeurt niet geheel belangeloos. Het onderzoek toont aan dat er bij de vrijgevigheid toch een link wordt gelegd met tegenprestaties. Verder wordt belangrijk gevonden in hoeverre een instelling is gerelateerd aan de branche waarin de gulle gever opereert en er is een voorkeur voor specifieke projecten. Juist de kindgerelateerde fondsen scoren daarbij ohog. Het gaat vooral om het Ronald McDonald Kinderfonds, Cliniclowns, Nederlands Jeugdfonds Jantje Beton en in mindere mate Unicef.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid