Matige cijfers voor WPP in eerste kwartaal
Wat sir Martin Sorrell vorige week in Adformatie al zei, blijkt ook uit de cijfers van zijn marketingservicesconcern WPP. Dat meldt vandaag…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het verschil tussen de continenten is overigens opvallend. In Noord-Amerika is een daling te zien van 7,3 procent (in constante valuta), terwijl in Groot-Brittannië (plus 1,7) en op het Europese continent (plus 6,1) de inkomsten juist groeiden. Ook in de vierde regio (Azië, Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten) was een groei te noteren: 3,4 procent. In totaal komt WPP op ruim 1,4 miljard euro. In reclame en media zat geen beweging, informatie & consultancy groeit met 6,5 procent, branding & identity, healthcare & specialist communications daalt met 2,3 procent. Met name pr & public affairs heeft het zwaar met een daling van 13,3 procent. In totaal was er voor 750 miljoen dollar aan new business.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid