Klantoordeel NS iets gestegen
Klanten zijn een klein beetje meer tevreden met de NS: de klanttevredenheid steeg in het afgelopen kwartaal met 0,1 procent naar een 6,1.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NS publiceert ieder kwartaal de klanttevredenheidscijfers in samenwerking met consumentenorganisaties en overheid. Reizigers geven hun oordeel over de kwaliteit en andere aspecten van dienstverlening van de NS. Ook worden punctualiteitcijfers vrijgegeven. Ook die punctualiteit is licht gestegen: 82,2 procent in het eerste kwartaal van 2002, ten opzichte van 75,9 procent in het laatste kwartaal van 2001.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid