Overslaan en naar de inhoud gaan

DMSA komt met filter

De DMSA heeft in samenwerking met de WGCC en MOA een filter geïntroduceerd waarmee de consument zich kan afmelden voor commerciële…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie van de DMSA tot zelfregulering is onder meer een reactie op de scherpere richtlijnen die in Europees en nationaal verband al zijn doorgevoerd. Zo is in september vorig jaar al de nieuwe Wet Bescherming Persoonsgegevens ingevoerd. Met betrekking tot de nieuwe media wordt gesproken over nieuwe regelgeving.

related partner content for mobile comes here

De DMSA, die tien jaar geleden al met succes de Ja/Nee sticker introduceerde, streeft ernaar om alle codes onder te brengen bij de Stichting Reclame Code, zodat de Reclame Code Commissie als onafhankelijk orgaan uitspraken kan doen over klachten en schendingen van de codes.

Leden en niet-leden van de DMSA kunnen van bestanden downloaden, zodat zij op elk gewenst moment kunnen beschikken over de meest actuele gegevens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in