DMSA komt met filter
De actie van de DMSA tot zelfregulering is onder meer een reactie op de scherpere richtlijnen die in Europees en nationaal verband al zijn doorgevoerd. Zo is in september vorig jaar al de nieuwe Wet Bescherming Persoonsgegevens ingevoerd. Met betrekking tot de nieuwe media wordt gesproken over nieuwe regelgeving.
De DMSA, die tien jaar geleden al met succes de Ja/Nee sticker introduceerde, streeft ernaar om alle codes onder te brengen bij de Stichting Reclame Code, zodat de Reclame Code Commissie als onafhankelijk orgaan uitspraken kan doen over klachten en schendingen van de codes.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLeden en niet-leden van de DMSA kunnen van de website bestanden downloaden, zodat zij op elk gewenst moment kunnen beschikken over de meest actuele gegevens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid