Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Verdere uitkleding TMF dreigt’

‘Het zou ons niets verbazen als TMF op termijn als lege schil weer van de hand wordt gedaan.’ Dat zegt Wim van der Peet, Media Group…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Peet: 'MTV is op de Nederlandse markt overtuigend verslagen door de lokale themazender TMF. Voor een exploitant die internationale adverteerders pan-Europese campagnes aanbiedt, was deze situatie uiteraard onverteerbaar. Geheel volgens het motto "if you can't beat them, buy them" werd TMF ingelijfd en werd de basis gelegd voor het volgende motto "If you can’t beat them, burn them". Het zou ons niets verbazen als TMF op termijn als lege schil weer van de hand wordt gedaan. Het is weer eens bewezen dat er weliswaar ruimte op de markt is voor lokale initiatieven, maar dat die ruimte veelal niet van blijvende aard is. Zodra iets met succes in de markt is gezet is er altijd wel een kapitaalkrachtige kolos die middels een overname de eigen belangen veilig stelt.'

related partner content for mobile comes here

In verband met de uitreiking van de San Accenten en de trofees Bureau van het Jaar en Adverteerder van het Jaar vanavond in de Amsterdamse Beurs van Berlage verschijnt Adformatie niet vandaag, maar vrijdag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in