Overslaan en naar de inhoud gaan

Improve digital sluit partnership met TradeCast

Interactieve tv-zenders van TradeCast krijgen direct toegang tot de technologie van Improve Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TradeCast levert wereldwijd te ontvangen, interactieve tv-zenders die via internet beheerd, geprogrammeerd en geëxploiteerd kunnen worden. De startup, met hoofdkantoor in Zwolle, ontving in september . Het geld is bedoeld als een goede eerste stap richting wereldwijde uitrol die gepland staat voor 2016. 

related partner content for mobile comes here

Dankzij de samenwerking met Improve Digital krijgen interactieve tv-zenders van Tradecast direct toegang tot de technologie van Improve Digital en kunnen zij inkomsten uit de verkoop van  video-advertenties realiseren. Beide partijen zeggen hiermee in te spelen op de verandering van traditionele tv naar cloud-based tv-kanalen, waardoor marketeers en adverteerders steeds meer op zoek zijn naar nieuwe online advertentiemogelijkheden waarin video centraal staat. 

Key account manager Mark de Weerd van Improve Digital: &;Met een partner als TradeCast zijn we in staat de markt kennis te laten maken met nieuwe vormen van online video advertising, zoals het vertonen van video advertenties tjidens live uitzendingen, maar ook nieuwe advertentievormen die toepasbaar zijn op video-on-demand content.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in