Overslaan en naar de inhoud gaan

Hofstede, Mittelmeijer en De Wijs sluiten aan bij LikeFriends

Joris Hofstede, Jasper Mittelmeijer en Klaas de Wijs sluiten zich aan als partner en treden toe tot het directieteam van LikeFriends.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joris Hofstede, Jasper Mittelmeijer en Klaas de Wijs sluiten zich aan als partner en treden toe tot het directieteam van.

related partner content for mobile comes here

De activiteiten zijn met ingang van vandaag ondergebracht. LikeFriends is een creatief social media bureau dat vorig jaar mei door Stef de Jong en Kees Zegers werd opgericht.

Hofstede was eerder creative director bij Strawberries en Qi en Mittelmeijer was onder meer werkzaam bij Amsterdam Worldwide en MTV. Gezamenlijk werkten zij als team bij AKQA. De Wijs komt van Heineken International waar hij als operationeel strateeg projecten deed voor de merken Desperados, Amstel en Heineken.

Onder de naam TRJNS werkten ze samen op merken als SnappCar, Zorg van de Zaak en Joppie Saus. LikeFriends werkt voor klanten als Pepsi, Apfelkorn en Lay’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in