Overslaan en naar de inhoud gaan

Altijd behoefte aan live contact

Hoe overleeft de evenementenbranche in deze tijd van krimpende budgetten en een groeiende rol van internet en sociale media? Acht visies…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van live communicatie? Hoe houd je je als eventbureau staande in de nieuwe realiteit van krappere budgeten enveeleisende opdrachtgevers? Hebben events,beurzen en congressen eigenlijk nog wel bestaansrecht
nu sociale media en internet een steeds grotere rol opeisen als het gaat om informatievoorziening en verbinding? Allemaal vragen waarmee event-experts dagelijks worstelen. Acht van hen gevenhier hun visie. Met in elk geval één gemeenschappelijke conclusie: de evenementenbranche
is nog lang niet ten dode opgeschreven.Maar ze moet zich wel aanpassen aan de nieuwe realiteit.

related partner content for mobile comes here

Lees verder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in