Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau gaat samen met ICS creditcards promoten

Consumenten krijgen de voordelen van online betalen met een creditcard te zien en te horen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ICS, marktleider in Nederland in het uitgeven van creditcards, heeft zijn pr-activiteiten ondergebracht bij Het PR Bureau. Met de samenwerking wil ICS zijn nieuwe marketingcampagne ‘Zeker met je creditcard’, die begin juli is gelanceerd, ondersteunen. Het doel van de campagne is om consumenten bewust te maken van de voordelen van online betalen met een creditcard. ICS geeft Visa en MasterCard creditcards uit, waarvan er in de Benelux zo’n 3,5 miljoen in omloop zijn.

related partner content for mobile comes here

Frederike Versloot, manager communicatie van ICS, over de campagne: ‘Er bestaat in Nederland nog veel onduidelijkheid over online betalen met de creditcard. Veel consumenten ervaren het nog als onveilig, terwijl deze manier van betalen juist een van de meest veilige vormen van betalen is. Daarnaast is men vaak niet op de hoogte van het enorme betaalgemak. Gebruikers van onze creditcards hebben bijvoorbeeld een Aflevergarantie en een 180 dagen Aankoopverzekering. Dat weet nog vrijwel niemand. Wij vonden het de hoogste tijd om dit actief en op een creatieve, opvallende manier onder de aandacht te brengen. En dat zie je onder andere terug in de.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in