Overslaan en naar de inhoud gaan

Het nieuwe winkelen is virtueel: ‘Met één klik sta je in de Louis Vuitton-store in Londen’

Binnen social media apps als Snapchat, Instagram of Facebook kan een merk een complete winkel op holografische wijze weergeven.
Captiola
In het geval van de Louis Vuitton-store heeft Capitola.social een winkel in Londen nagebouwd. Die winkel moest vanwege corona de deuren…
Captiola
In het geval van de Louis Vuitton-store heeft Capitola.social een winkel in Londen nagebouwd. Die winkel moest vanwege corona de deuren…

Online shopping blijft groeien, maar voor een echte winkelbeleving was er tot nu toe nog geen goed alternatief. Augmented Reality Stores zijn de oplossing, zegt Capitola.social. Het bureau heeft een fysieke Louis Vuitton Pop-Up Store in Londen omgebouwd naar een Augmented Reality-versie. Gebruikers kunnen door de virtuele winkel heen lopen en eenvoudig doorklikken naar de webshop-omgeving om aankopen te doen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in