Aleks Fiege (Bertolli): ‘We moeten terug naar de roots van het merk’
De voormalig Unilever-man staat te popelen om weer energie in het merk te brengen, maar eerst ‘even’ de basis op orde brengen.

'Gemaakt met soffritto basis'

'Gemaakt met soffritto basis'
Aleks Fiege en Jet van Koten, beiden way back Unilever-kameraden, zijn er lang lang mee bezig geweest. Zo lang zelfs dat Fiege na zijn vertrek bij Unilever (april 2018) er niet alleen een paar interim-klussen tussendoor deed, maar zelfs ook anderhalf jaar managing director was bij cadeaukaarten-firma Blackhawk. Maar nu is het dan zover. Het tweetal neemt samen met Enrico-Glasbest het merk Bertolli over van hun voormalig werkgever. Adformatie spreekt met Fiege – die bij het bedrijf nu de rol van directeur marketing bekleedt – kort nadat de deal is rondgekomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid