Overslaan en naar de inhoud gaan

Aleks Fiege (Bertolli): ‘We moeten terug naar de roots van het merk’

De voormalig Unilever-man staat te popelen om weer energie in het merk te brengen, maar eerst ‘even’ de basis op orde brengen.
'Gemaakt met soffritto basis'
'Gemaakt met soffritto basis'
'Gemaakt met soffritto basis'
'Gemaakt met soffritto basis'

Aleks Fiege en Jet van Koten, beiden way back Unilever-kameraden, zijn er lang lang mee bezig geweest. Zo lang zelfs dat Fiege na zijn vertrek bij Unilever (april 2018) er niet alleen een paar interim-klussen tussendoor deed, maar zelfs ook anderhalf jaar managing director was bij cadeaukaarten-firma Blackhawk. Maar nu is het dan zover. Het tweetal neemt samen met Enrico-Glasbest het merk Bertolli over van hun voormalig werkgever. Adformatie spreekt met Fiege – die bij het bedrijf nu de rol van directeur marketing bekleedt – kort nadat de deal is rondgekomen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in