Overslaan en naar de inhoud gaan

Herpositionering broodmerk Tarvo

Tarvo, het langst bestaande broodmerk (75 jaar) begint aan een tweede jeugd. Het merkbeeld is gemoderniseerd en de communicatie legt een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe Tarvo wordt gepresenteerd tijdens de Nationale Food Week, begin april in Utrecht. Het brood krijgt elke dag een wisselende verpakking, waarop kinderen onderwerpen herkennen die in hun leven belangrijk zijn.

related partner content for mobile comes here

Voor het eerst in vele jaren voert Tarvo ook weer een reclamecampagne. Het merk Tarvo is van graanspecialist Meneba overgenomen door een VOF van drie bakkerijorganisaties: Bakkersland, Bake Five en Kamps Quality Bakeries.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in