Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste Britse bestedingengroei in vier jaar

De Britse reclamebestedingen zijn in 2004 met 5,4 procent naar 18,4 miljard pond. Dat is de grootste stijging in vier jaar, meldt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

World Advertising Research Center (in opdracht van de AA) becijferde dat de groei van de tv-bestedingen precies in lijn liep met de totale bestedingen: ook 5,4 procent. Regionale kranten (6 procent), outdoor (7,8) en bioscoopreclame (6,7) waren de hardste groeiers. Minder hard ging het voor radio (+3,4). Feitelijk was internet met maar liefst 46,4 procent groei het meest succesvol, maar online beslaat nog steeds een beperkt deel van de totale advertentiemarkt (Brandrepublic).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in