Grootste Britse bestedingengroei in vier jaar
De Britse reclamebestedingen zijn in 2004 met 5,4 procent naar 18,4 miljard pond. Dat is de grootste stijging in vier jaar, meldt de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
World Advertising Research Center (in opdracht van de AA) becijferde dat de groei van de tv-bestedingen precies in lijn liep met de totale bestedingen: ook 5,4 procent. Regionale kranten (6 procent), outdoor (7,8) en bioscoopreclame (6,7) waren de hardste groeiers. Minder hard ging het voor radio (+3,4). Feitelijk was internet met maar liefst 46,4 procent groei het meest succesvol, maar online beslaat nog steeds een beperkt deel van de totale advertentiemarkt (Brandrepublic).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid