Heineken wil 1 wereldwijd mediabureau


Heineken hoopt medio 2012 een nieuw bureau te hebben gekozen. De fabrikant werkt al op lokaal niveau al met beide mediabureaus samen, maar wil schaalvergroting en een efficientere inkoop. Het gekozen bureau zal moeten focussen op de 15 grootste markten van Heineken, die goed zijn voor 85 procent van Heineken’s mediabudget.
Alexis Nasard, CCO bij Heineken: ‘We kunnen nu de voordelen van onze wereldwijde organisatie benutten om effectiever te werken en de kwaliteit van de media-inkoop te verbeteren.’ En: ‘Het uiteindelijke doel is de mediaperformance te verbeteren door betere strategie, planning en executie, terwijl we blijven voldoen aan de voorwaarden voor onderscheidende merkcommunicatie, in alle kanalen waarin we opereren.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder koos de bierbrouwer al voor 1 wereldwijd advertisingbureau voor het Heineken-merk, Wieden+Kennedy Amsterdam. In Nederland koos Heineken eerder dit jaar voor Mindshare.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid