Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken wil 1 wereldwijd mediabureau

Heineken kondigt aan dat het de wereldwijde mediaplanning en –inkoop wil onderbrengen bij 1 mediabureau. Twee bureaus, Starcom MediaVest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken hoopt medio 2012 een nieuw bureau te hebben gekozen. De fabrikant werkt al op lokaal niveau al met beide mediabureaus samen, maar wil schaalvergroting en een efficientere inkoop. Het gekozen bureau zal moeten focussen op de 15 grootste markten van Heineken, die goed zijn voor 85 procent van Heineken’s mediabudget.

related partner content for mobile comes here

Alexis Nasard, CCO bij Heineken: ‘We kunnen nu de voordelen van onze wereldwijde organisatie benutten om effectiever te werken en de kwaliteit van de media-inkoop te verbeteren.’ En: ‘Het uiteindelijke doel is de mediaperformance te verbeteren door betere strategie, planning en executie, terwijl we blijven voldoen aan de voorwaarden voor onderscheidende merkcommunicatie, in alle kanalen waarin we opereren.’

Eerder koos de bierbrouwer al voor 1 wereldwijd advertisingbureau voor het Heineken-merk, Wieden+Kennedy Amsterdam. In Nederland koos Heineken eerder dit jaar .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in