Publieke zenders in week 47 op 33,1 pct
De publieke zemders behaalden in week 47 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,1 pct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 27,9 en de SBS zenders 13,9 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 36,3, de zenders van RTL Nederland 32,4 en de SBS zenders 16,5 pct. In week 47 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland 1 was marktleider in het avondtijdvak met 19,8, RTL4 had 19,0, Nederland 3 10,7 en SBS6 8,5 pct. Best bekeken programma was Voice of Holland The Battle met ruim 3,1 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid