Wehkamp.nl wint Nima Award 2011
In de categorie Duurzaam Ondernemen won Plus Retail een award. Seats2meet.com is als winnaar uitgeroepen in de categorie Klantgericht Ondernemen en de award voor beste Digitale Marketing ging naar KLM.
Tijdens de uitreiking van de awards, donderdagavond in het Miele Inspirience Centre, had elke finalist zeven minuten de tijd om met een pitch de vakjury en het publiek voor zich te winnen. Drie bedrijven streden dit jaar om de titel 'Beste Marketingbedrijf van het jaar'. Winnaar Wehkamp.nl moest concurreren met Jumbo Supermarkten en KLM. Juryvoorzitter René Repko licht de keuze toe: ‘Wehkamp.nl is vooral succesvol in het inspelen op de wensen en behoeften van de klant. De klant speelt de centrale rol. Wehkamp.nl is een sterk Nederlands merk en heeft een van de grootste turn arounds gemaakt die we kennen in de Nederlandse marketing. Ze hebben een goed track record op het gebied van innovatie. Denk hierbij aan samenwerking zoals het Wehkamp.nl radiokanaal en recent de samenwerking met Piet Hein Eek.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid