Overslaan en naar de inhoud gaan

John de Wolf in Ditzo-campagne

John de Wolf speelt de hoofdrol in de tv-commercial over de nieuwe Ditzo zorgverzekering. De campagne wordt gemaakt door Etcetera.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial is te zien hoe de oud-voetballer in een ziekenhuis ligt, duidelijk ontevreden.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het slechte humeur van De Wolf wordt veroorzaakt door het uitzicht: zijn kamer kijkt uit op de Amsterdam ArenA. De boodschap is: met de nieuwe zorgverzekering van Ditzo zijn klanten niet afhankelijk van afspraken met zorgverleners. Ze bepalen zelf waar en door wie ze worden geholpen.

“Met deze commercial laten we zien dat je bij Ditzo altijd vrij bent in de keuze van je ziekenhuis en specialist. Je wilt toch zelf bepalen door wie en waar je wordt geholpen? Dankzij de samenwerking met John de Wolf kunnen we dit op een eigenwijze en duidelijke manier illustreren”, vertelt Inez Teunissen, directeur Marketing van Ditzo.

Credits
Bureau: Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Edward Bardoul
RTV Producer: Rosa Staal
Account: Netteke Bak
Strategie: Job Koopman
Verantwoordelijk Ditzo: Inez Teunissen & Wadei Laroussi

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in