Overslaan en naar de inhoud gaan

Groeneveld Opticiens wordt Eye Wish Groeneveld

Groeneveld Opticiens heet voortaan Eye Wish Groeneveld. ‘Groeneveld’ staat hierbij voor bijna 70 jaar ervaring als opticien,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de naamswijziging breidt het bedrijf haar diensten uit richting professionele oogzorg. Tegelijkertijd start een ombouwoperatie van alle winkels, die 2 tot 3 jaar zal duren. Volgens Eye Wish Groeneveld weet de consument ‘door alle reclamegeweld van opticiens haar weg niet meer in brillenland’. Volgens Groeneveld bevechten opticiens elkaar alleen maar op prijs en is de consument is daar de dupe van. Alle winkels worden omgebouwd naar een licht en gestroomlijnd winkelconcept. Deze week start de door Ubachs Wisbrun gemaakte introductiecampagne van Eye Wish Groeneveld op radio, televisie en via huis-aan-huis folders. Deze campagne duurt tot het eind van het jaar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in