Groeneveld Opticiens wordt Eye Wish Groeneveld
Groeneveld Opticiens heet voortaan Eye Wish Groeneveld. ‘Groeneveld’ staat hierbij voor bijna 70 jaar ervaring als opticien,…
Met de naamswijziging breidt het bedrijf haar diensten uit richting professionele oogzorg. Tegelijkertijd start een ombouwoperatie van alle winkels, die 2 tot 3 jaar zal duren. Volgens Eye Wish Groeneveld weet de consument ‘door alle reclamegeweld van opticiens haar weg niet meer in brillenland’. Volgens Groeneveld bevechten opticiens elkaar alleen maar op prijs en is de consument is daar de dupe van. Alle winkels worden omgebouwd naar een licht en gestroomlijnd winkelconcept. Deze week start de door Ubachs Wisbrun gemaakte introductiecampagne van Eye Wish Groeneveld op radio, televisie en via huis-aan-huis folders. Deze campagne duurt tot het eind van het jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid