Reckitt Benckiser: Euro RSCG en JWT
AdAge meldt dat met het gemeenschappelijke budget een bedrag van rond 430 miljoen dollar is gemoeid. De accounts worden internationaal geleid vanuit de kantoren van de twee bureaunetwerken in Londen. Adweek voegt toe dat in laatste instantie Ogilvy & Mather in de race was, net als JWT onderdeel van WPP.
Adweek meldt dat Reckitt Benckiser eind vorig jaar opstapte bij McCann vanwege een belangconflict met zusterbureau FCB, dat in de VS voor S. C. Johnson werkte. FCB werd onderdeel van McCann-moeder Interpublic na de overname van True North.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisJWT gaat wat wordt genoemd surface care en health en personal care-producten behandelen en Havas-dochter Euro RSCG fabric care, diswashing en homecareproducten.
AdAge citeert Elio Leoni Sceti van Reckitt Benckiser, dat producten in 180 landen op de markt brengt, die zegt dat voor JWT en Euro RSCG is gekozen omdat ze bewezen hebben internationale accounts goed te kunnen coördineren en daarnaast campagnes goed te kunnen aanpassen aan de behoeften van lokale markten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid