Overslaan en naar de inhoud gaan

Reckitt Benckiser: Euro RSCG en JWT

Reckitt Benckiser, de gigant op het gebied van huishoudproducten met als bekende merken Calgon, Dettol en Woolite, heeft zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AdAge meldt dat met het gemeenschappelijke budget een bedrag van rond 430 miljoen dollar is gemoeid. De accounts worden internationaal geleid vanuit de kantoren van de twee bureaunetwerken in Londen. Adweek voegt toe dat in laatste instantie Ogilvy & Mather in de race was, net als JWT onderdeel van WPP.

related partner content for mobile comes here

Adweek meldt dat Reckitt Benckiser eind vorig jaar opstapte bij McCann vanwege een belangconflict met zusterbureau FCB, dat in de VS voor S. C. Johnson werkte. FCB werd onderdeel van McCann-moeder Interpublic na de overname van True North.

JWT gaat wat wordt genoemd surface care en health en personal care-producten behandelen en Havas-dochter Euro RSCG fabric care, diswashing en homecareproducten.

AdAge citeert Elio Leoni Sceti van Reckitt Benckiser, dat producten in 180 landen op de markt brengt, die zegt dat voor JWT en Euro RSCG is gekozen omdat ze bewezen hebben internationale accounts goed te kunnen coördineren en daarnaast campagnes goed te kunnen aanpassen aan de behoeften van lokale markten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in