Overslaan en naar de inhoud gaan

Google's kennishub leert marketeers AI-tools gebruiken

De kennishub komt 'binnenkort' wereldwijd beschikbaar, belooft Google.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Google start zijn Accelerate with Google-kenniscentrum, dat marketeers gaat informeren over nieuwe tools die artificiële intelligentie (AI) gebruiken. Het kenniscentrum moet marketeers op weg helpen bij het effectief gebruiken van AI-tools om hun campagnes te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Het kenniscentrum maakt onderdeel uit van Google Ads AI Essentials en gaat dienen als een centrale plek voor marketeers die informatie over AI-tools willen. De AI-tools zijn bedoeld voor Google-diensten als Search en Performance Max. 

Wereldwijd beschikbaar

Google lanceert het kenniscentrum als eerste in de Verenigde Staten, India en Duitsland. Wereldwijde beschikbaarheid volgt snel erna, meldt het bedrijf. 

Het kenniscentrum is het eerste initiatief van wat Google zijn Summer of AI Essentials noemt. De komende weken gaat het bedrijf best practices delen over het gebruik van AI om campagnes te ontwikkelen, betere beslissingen te nemen en meer klanten te binden, zo staat in een e-mail waar Searchengineland uit citeert. 

De aankondiging van het Accelerate with Google-kenniscentrum volgt een paar weken na Google Marketing Live, een jaarlijkse conferentie waarop het techbedrijf veel vernieuwingen voor adverteerders presenteerde. Adformatie deed vanaf Google's hoofdkantoor in San Francisco verslag van de 5 grootste veranderingen voor adverteerders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in