Overslaan en naar de inhoud gaan

Fuel Europe wint Titanium Leeuw

Fuel Europe Amsterdam heeft voor 'Life on Board'-project voor Volvo een Titanium Leeuw gewonnen. De andere drie Titaniums gingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury onder leiding van Jeff Goodby gaf een nieuwe invulling aan deze categorie waarin eigenlijk maar een prijs hoort te vallen. In 2003 werd de Titanium Leeuw in het leven geroepen op initiatief van Dan Wieden om baanbrekende en innovatieve concepten te kunnen belonen. Vanaf dit jaar is de prijs bestemd voor de beste geïntegreerde campagne.

related partner content for mobile comes here

Naar aanleiding van de inzendingen besloot de jury dat de Titanium Leeuw moest gaan naar campagnes die het vak vooruit helpen en toonaangevend zijn voor de richting waarin het vak zich beweegt.

Goodby: 'Als je alleen naar geïntegreerde campagnes

kijkt, kom je niet verder dan kijken naar hoe een idee in

verschillende media is uitgewerkt. Wij zijn verder gegaan en hebben

gekeken naar werk dat het verschil maakt. Het vak verandert en de

campagnes die wij hebben bekroond zijn fantastisch en bieden

inspiratie voor hoe je moet nadenken over het vak.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in