Fuel Europe wint Titanium Leeuw


De jury onder leiding van Jeff Goodby gaf een nieuwe invulling aan deze categorie waarin eigenlijk maar een prijs hoort te vallen. In 2003 werd de Titanium Leeuw in het leven geroepen op initiatief van Dan Wieden om baanbrekende en innovatieve concepten te kunnen belonen. Vanaf dit jaar is de prijs bestemd voor de beste geïntegreerde campagne.
Naar aanleiding van de inzendingen besloot de jury dat de Titanium Leeuw moest gaan naar campagnes die het vak vooruit helpen en toonaangevend zijn voor de richting waarin het vak zich beweegt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGoodby: 'Als je alleen naar geïntegreerde campagnes
kijkt, kom je niet verder dan kijken naar hoe een idee in
verschillende media is uitgewerkt. Wij zijn verder gegaan en hebben
gekeken naar werk dat het verschil maakt. Het vak verandert en de
campagnes die wij hebben bekroond zijn fantastisch en bieden
inspiratie voor hoe je moet nadenken over het vak.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid