Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill & Knowlton haalt Paul Kok binnen

Op 1 juli treedt Paul Kok in dienst van Hill & Knowlton. Hij wordt er strategy director en technology director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kok was oprichter en eigenaar van het communicatiebureau PKC, dat vorig jaar na een bestaan van vijftien jaar failliet gaat. Een jaar lang is hij als interimmer actief geweest, voordat hij door Hill & Knowlton werd benaderd.

related partner content for mobile comes here

Volgens Frans van der Grint, directeur van de Nederlandse vestiging van Hill & Knowlton, is Kok aangetrokken vanwege enerzijds zijn grote vakmanschap en anderzijds vanwege zijn kennis van de technologiesector.

Eén van Koks opdrachten is om Hill & Knowlton in dit specifieke vakgebied te laten groeien. Daarnaast speelt mee dat Kok een oude bekende is. Hij werkte al bij Hill & Knowlton van 1985 tot 1989 en is bevriend met Van der Grint. Die had Kok al een tijdje op de korrel. Maar de voormalige ondernemer achtte pas een jaar na het faillissement van PKC de tijd rijp om aan boord te stappen.

Volgens Van der Grint speelt het feit dat PKC vorig jaar zomer failliet is gegaan, voor Hill & Knowlton geen enkele beperking om Kok een vaste betrekking aan te bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in